Monday, April 25, 2011

indahnye merajuk..

woot woot...lama nye x melabuhkan diri dlm blog nie kan..bz la kwn2..entahla..byk kije yg perlu disettlekan,then weken yg sgt penuh dgn akiviti..satu jek leh luahkan dlm perkataan..PENAT..heee..tp entry kali nie nk cte psl indahnye merajuk..heee..


merajuk yg dimasukkan ialah merajuk dgn incik kering sy..heee..yela mane x merajuknye..weekdays jek die bz ngn kije2 nye..kije bank mmg sgt byk kije..thats y aku x g bank..haahaa..for our future xelok dua2 in banking sector..sian anak2 kami nati..wah..berangan plak kan..tp itu bkn cte nye..dh la bz on weekdays,weken pun bz jgk..kene kije on sabtu..ish..sedih jek..dh la minggu lps dh janji nk g tgk bj n pelamin.:( mungkir janji lagi..ape lg,aku pun cetuskan la perang dunia..hahaha..(sj cari psl)..kuikui..so,aku putuskan utk merajuk..bluekk..

mlm tue tanpa incik kering disisi,aku melepak ngn kwn2 aku kt uma bakal pengantin..mmg x kecoh lak uma die kan..hahaha..borak pnye borak smpai nk dkt pukul 1..WTH..hahaha..mlm tue incik tunang kol janji ahad nk bwk aku g jln2..tgk baju,pelamin,survey brg..semue la..(konon2 nk memujuk la tu..)..so die decide nk amik di awal pagi kat uma..yeay!!


ahad tue mmg die xmungkiri janji..dari pagi smpai ke mlm kami kua..amik ko..nk kua sgt kan..penat mak ai,x terkata..g sna sini..n sempat gak singgah tgk our hadif..baby hannah..sgt comel oke..hehehe..so conclusionnya, merajuk dgn org yg tersyg byk faedahnye..hahaha.. bkn nk ambil kesempatan tp nk mengeratkan hubungan..tp awas!!jgn merajuk slalu..nati lelaki meluat!!! ape yg ktrg dh decide..baju nikah,sanding,pelamin semue dh done!!! yeay! alhmdulillah..:)

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers