Saturday, October 29, 2011

legaaaa...

fuhhhh..lege gileeerrrrrr...itulah prsaan ku bila semue dh lepas..hahahaha..(gelak jht)..semuanye berjln lancar..n soklan2 yg aku dpt pn semue yg aku dh baca..pendek cte, smue boleh jawab la..tp syukur jgk dpt interviewer yg best n sporting..alhamdulillah syukur pada-Nya..balik jek uma ape lagi, membongkang la smpai x hingat dunia..sdr2 dh hujung2 asar..cop!! b4 balik uma,singgah jap uma mok ku..dh 3 ari dmm xkebah2..bwklah die bubur mc'd..mkn mmg xhingat nye..tau la awak tue ade baby dlm perut..ceh..hehehe..*sori mok!!

dinner mlm td aku berdua dgn adikku jek..mama n ayah g melancong tinggalkan kami..:( kali nie aku msk!! hahahaha..xtau la sdp ke x.tp adik mkn licin jek,siap tambah..sdp la tu kot..ops, angkat bakul nampak..heee..then mlm td jgk aku dikejutkan oleh incik kering..die dtg uma bwk tuttttttttttttttt..rahsia..hehehe.(blushing)...ilang semue prsaan berdebar2..eleh sbnrnye die nk pujuk aku tu, arini satu ari die xdpt nk spend masa dgnku..ade kenduri kawin n dinner bank dia..ku xdpt nk ikut die g kenduri sbb ku n bff's ade picnic!!! yeay!! so uols, smbung entry seterusnye k..

xoxo

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers