Wednesday, March 7, 2012

mood baik..

morning morning morning..(smbil lompat-lompat bintang)...hehehehe..awal x arini aku update blog?? arini mood tgh baik..mood nk update blog..lgpn arini mimpi apa tah awal gile smpai opis..b4 kul 7 dh terpacak..hehehe..kali ni aku nk update psl tempat kije baru..kat cni so far best..mugkin baru lg, so ketua unit x bg lagi kes kat aku..so skrg ni duk belek2 file2 lama, minute meeting n tgk buku pnduan semue..gomen weh..mcm2 nk kene buat..yg sonok nye aku dpt pglaman baru..kije aku ni kene angkat sumpah..cm kelakar pn ade bunyi nye..angkat sumpah mcm kt skolah dulu2..angkat sumpah depa ketua pengarah cawangan aku ni..seram gak..tp so far kat cni semue org oke..dr peringkat atasan, smpai la bawahan semue oke..dierg x sombong..but for sure la ade kejutan budaya cket kan..yela b4 this aku kije swasta but in government environment die agak lain cket..but am trying to b myself dkt cni..biar semue org sng nk bekerjasama nati..x gitu?? 

lps tu nk cte psl kehidupan setelah berumah tgga ni..ecehhhh...poyo jek tau..so far oke jgk, under control..kalau xleh control, aku minta la nasihat dr kwn2 baikku..dierg mmg sgt membantu..yeahhh...incik kering dh 3 ari bekerja n tiap2 ari aku bekalkan die mknan..smpai die kene perli kt opis..eleh..baru2 lagi kan..smgat la nk bekalkan suami mknan..kite tungggguuuuuuuu..hahahaha..aku akan pegi kije dulu n akan smpai uma dulu..n until now kami still try menyusaikan diri dan try terima kekurangan masing2..yela, mane penah duk serumah kan..ade la kdg2 bende2 remeh tu yg buat kite kecik ati or sakit ati..tipu la kalau kate xde pape prob..nampak sgt menipu besar..hahahaha...oke la kekawan, nk g bfast dulu..lunch arini bekalan dr rumah, ayam masak lemak cili api..silalah terliur oke..wakakakaka..muuahhx

xoxo

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers