Saturday, December 24, 2011

Bedsheet..

Morninggggggg!!! Awal kan arini aku update blog?? Arini kene bgn awal..sbb byk perkara yg perlu diselesaikan..ecehhhh..gaya cam hebat jek aku ni..tp betulla uols, arini nk selesaikan brg2 incik kering plak..so kene la dr pg..tau jela kl ni kn, feberet nye adalah jem!!!! So mulakan dgn seawal pg yg mgkin n bole selesai seawal yg mgkin..ye x..hahahaha..

Alamak rase nye dh lari topikkk ni..entry kali ni nk cte psl bedsheet utk weddingkuuu..dh siap dibeliii..yeay!! Tugas bedsheet ni pula adalah tggungjwb my darling itta!! Sponser by her ok..mekasih cik..smlm lunch ngn die kt sogo then buy skali kt ctu..mak ai baru la aku tau ssh btul nk cari cdr utk kawin kan..peninh i nok..kalau ikutkan ati mmg aku amik jek yg corak2 n cartoon2 ni.geram jek tgk.but yela g ngn itta kan, mmg kene mrh la.nsb my darling ida n pari x ikut skali..itu pn dh kene membebel dgb ida on phone bile ckp nk cdr yg corak2..:(
So belek punye belek punye belek,hampir 2 jam d sogo, dpt jgk 1 yg bekenan dek ati..itta nye pilihan sbnrnye.hahahahah..i follow jek.ita kan nk kawin skali ngn incik kering ku.hahahaha..tp aku pn oke jek ngn design die, simple but nice..yg penting kaler PURPLE!! Yeay!! Price?? Perghh rase sakit otak cte psl price ni..mahal gile cdr pengntin ni kan..adoiiii rase mcm membazir pn ade..then kene mrh lg ngn ita, die ckp cdr pgntin mmg la cmtu..asyik kene mrh jek ngn makcik tu tau..tau la berbdn 2..:( tp xpe, itulah my darling ita, suke membebel mcm mak nenek.hahahahaha... So 1 part dh sttle..balik ni nk kene balut2 kain utk darling2 ku di mjlis nikah nati.ayoyoyo,hopefully dierg smpat tempah.hahahahaah..

Inilah hasil pencarian smlm..penat sungguh..

2 comments:

Siti Khadijah Abu Bakar said...

bestnyer byk org sponsor

isi & kuku said...

hehehe..kwn2 aku yg nak kawin ja..dierg yg xcited sbnrnye..aku relax jek..ko nati dtg nikah n sanding tau..tp jgn bwk mape..nati huru hara nikah aku..wakakakak..ampun mape!!

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers