Tuesday, December 27, 2011

weken kami

eloooo followers..korang kije arini?? sape yg berkije, slmt berkije k..sama la daku di sini..hehehe..ngtuk teramat sgt nie..sementara nk tnggu HOD meeting kul 11am nati, nk curi tulang kejap la..hehehe..maaf yea boss..aku nk cte psl weken kami yg sgt la bz...start dgn jmaat aritu..ptg tu incik kering amik di tempat kije..ptg tue jek die dh bebel2 sbb tgk plstik beg beriisikan bedsheet..hahaha..die mrh my darling ita sbb buykan cadar yg mahal utk aku..bernanah telinga ni dgr weh..xpe nsb la jln x jem ptg tu..so smpai ke destinasi setrusnye pun cpt n cptla bebelan die berhenti..wakakaka..kami jln ke ampang point utk survey brg incik kering..jln punye jln punye jln,smpai ampang point tue nk tutup..kami g dinner kt sate kajang, mknan feberet si tua ku itu..ishhhhhh...then balik kebabommmmm terlelap...

sabtu kami bermula di pagi ari..seawal jam 10am..janji kul 9am, tp biase la lelaki ni..amatla liat nk bgn,sakit betul ati aku nie..so aktiviti kami bermula lewat 1 jam..nsb pg kan, jln xjem..terus menuju ke jln TAR..cari punye cari punye cari..hanya dapat 2 bende jek..gift utk tetamu mjlis belah lelaki dan juga brg2 hiasan bilik incik kering..huh..korang igt senang nk cari brg incik kering nie? amatlah cerewet ok..itu xnk, itu xkena..mcm2 la alasan die..tp yg bestnye incik kering ni sgt simple..just nk bagi telur shj di mjlis die nati..but nk cari kotak tue cerewet betul..kotak jek kot..itu pn byk kedai pegi keledah..last2 dptla satu yg berkenan..pd aku simple jek.tp pada die..kotak tu ade unsur tradisional katanye..ape tah die pk..hahahahaha..so xpe, belah die kan...ayah aku dh pesan awal2..mjlis die jgn masuk cmpur sgt, biar incik kering decide..cop! korang igt ctu jek perjlnan kami?? smbung ke tmn melawati plak..cari bekas utk family aku time bertandang nati...ayoyoyo..cerewet betul die time nie..kalau korang xcya nati tgk eh gmbr2 yg ku tgkp..time nie dh ptg dlm kul 5 cmtu..tenaga ppuan ku dh down gile, so incik kering jek settlekan..aku just duduk tepi jek..hehehe..kt ctu pn dh dekat 2 jam..so mgrb balik ke uma aku..lps tunaikan kewajipan kami, tetibe incik kering ajak kami sekeluarga dinner seafood..so adik decide kami ke muara port klang..yehuuuuu..but ade jgk cte di sebalik sbnrnye..mulanya kami nk dinner berdua..aku teringin sgt nk dinner kat bubba gump tp incik kering ni spt yg sedia maklum, sikap kekeluargaannya sgt tinggi..die nk mkn dgn family skali..so akhirnye kami ke port klang..mlm mggu kami berakhir ctu..:)

ahad pg2 kami gerak ke melaka..balik kpg everyone..since ayah g oliday kan, so kami balik bertiga jek..kat kpg xde aktiviti sgt cume melayan kerenah anak2 buah ku yg dh mule pot pet pot pet jek kije nye..poning melayannye..isnin pg2 kami dh pulang ke kl..tkut jem uols..smpai jek kl, siap2 incik kering amik utk shopping kasut bersanding die pule..ayoyoyo...ponek btul den..mula2 kami berdua jek yg g..tp jln punye jln punye jln..satu pun die xberkenan..n aku dh mula penat lyn kerenah die..kami decide kol mama n adik datang utk bantu mencari..alhamdulillah, finally, jumpe jgk kasut idaman atinye..(kononnye)..aiyaaaa...nsb la incik kering tu buah ati ku, kalau x, lame dh aku sembelih2..hahahahaha..

akhirnye...mggu lps settlekan brg aku, mggu nie brg incik kering..so nxt week?? kami akan ke spa...hehehe..br nk pegi uols..but dlm schedule patutnye nxt week akan buat video pre-wed tp kalau xsempat terpaksa postpone la..hopefully semuenye berjln lancar..can't wait for nxt week..mggu bersama kwn2 n mugkin minggu yg bz..uwaaaaa....jom layan pic kwn2..
 
 simple but nice jek..

tgk bdk cerewet ni..die jek yg mengira...


dinner time..


 
mknan kami..feberet si dia jek yg byk..
bdk cerewet lagi..poning..
xoxo

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers