Wednesday, January 26, 2011

sharing is caring..

woot..woot..woot...entry kali nie nk meluahkan sikit keletihan kerana ditimbuni kerja2..aduhaii..mcm tau2 jek aku nk cuti pjg next week, kije mak ai bertimbun2..semue nk urgent..dgn kerja sedia ade,keluarkan report,kerja2 sampingan n nk keluar jln2 pd lunh jumaat nie n mcm2 la....hahaha..smlm dpt kol dr boss,task kerja ku bertambah satu lagi..jadi s/u koperasi baru pula..uwaaaaaaaaaaaaaaa..byk nye kije...

utk pengetahuan korang koperasi nie satu pertubuhan/badan berkanun yg dtubuhkan untuk memenuhi keperluan dan aspirasi ekonomi yg 100% dikawal oleh ahli lembaga dan ahli-ahli nya...koperasi ini diselia oleh suruhanjaya koperasi malaysia..makna nye kwn2..utk tubuhkan koperasi ini adalah sgt rumit n perlukan 150% penelitian semua hal sbb under gov..so far, alhamdulillah aku dh ade xperience dlm penubuhan satu koperasi yg dipengerusikan oleh my sporting boss..koperasi tue aku jadi bendahari..time nk tubuhkan koperasi tu mmg la sgt payah sbb maklumkan aku xde langsung xperience on cooperative nie..time study dulu pun xde blja..bayangkan la korang..tunggang langgang time tue..nk2 nk kumpulkan 70 org ahli n pastikan semue nye hadir pd mesyuarat pertama..huh..tp berkat kerjasama semue pihak n kwn2 skerja yg sgt membantu, koperasi kami telahpun diluluskan..alhamdulillah..nie,aku diberi peluang skali lagi utk menghandle satu lagi koperasi baru yg nk meeting ASAP..hopefully semue berjln lancar..sbb koperasi lebih rumit sbb ahli2 nye semue dr kalangan vip n vvip..oh tuhan...tkutttnyeeeee.....doa kalian semue adalah penting bg aku...muahhhxxx..

xoxo

No comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers