Monday, January 17, 2011

thanx .a.y.a.h.

yeay!! finally..dapat gak tgk dewan yg my hero ayah ckpkan tue...wah..mmg sangat kagum ngn ayah..mula2 ayah bgtau psl dewan tue,hati cam dh tawar jek sbb yela, bkn yg kita impikan kan..sampai satu tahap cam dh mls nk pk..ape lagi,ayah pun memujuk anak dara die yg cerewet nie g tgk dewan on monday...sanggup nie apply cuti semata-mata nk tgk tempat tue..xcited pun ade,takut pun ade..huh..bak kata astro..mcm2 ada...

so..arini monday bersamaan 17.01.2011,kami berlima..ayah,aku,makngah,nenek n pemandu ayah terus ke tempat tue..kebetulan makngan n nenek ada kat kl,bwk dierg skali..makngah kan penasihat terbaik ku..hahahaha...sampai jek tempat tue..erm..xtau nk ckp camne..risau pun ade..tkut guest x jumpe tempat jek..hehehehe..tp hopefully senang la korang nk cari nanti yea..tempat die..ape yg bole aku ckpkan mmg selesa..sedara mara yg jauh2 datang pun xde mslh utk berehat,lepak2 lps mkn atau pun xde nk rebut2 cari tempat mkn..mmg tue yg aku n incik tunang harapkan..goal kami,nk tetamu tersenyum psl majlis kami..heee..

pas tgk dewan..g pula kat tempat persalinan..mmg selesa la..aku n incik tunang mmg xmengharapkan ape pn psl bilik persalinan..asalkan selesa..tp ape yg kami dpt,alhamdulillah..mmg rezki nk kawin kot..huhuhu..lps abes wat sesi lawatan semua..ayah tanye.."kaklong..cane??oke??"..ape lagi..aku trus jwb la.."oke yah!!cantekkkkk la...tq yah.."hehehehhe...tuan penasihat ku pun say OKE!!
dlm perjlanan balik aku pun kol incik tunang nk bwk perkabaran tue.agak sakit gak ati nie bile incik tunang menjawab.."ala..b dh tau dh..abg jalil gtau b sabtu aritu"..ceh..dlm diam2 pemandu ayah dh gtau eh..tengs eh abg jalil!!! 

hopefully jodoh kami pjg..yela,dlm tempoh nk berlangsung nie mcm2 bende bole berlaku..doakan kami yea kawan2..tunggu jemputan dari kami berdua,insyaallah..:)

xoxo

2 comments:

isma said...

wei..dewan mane nih?aku nak kena tau awal baru leh match ngn dress nanti.haha

isi & kuku said...

isma: soon babe..nati akan ku war war kan pada kamu yea..

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers